خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/04/10 - 11:19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
صبح امروز صورت گرفت:

بازدید رئیس کمیسیون عمران از مسیر تردد زائران اربعین حسینی(ع)/ گلنگ پروژه‌های عمرانی اسلام آباد غرب بر زمین خورد

رئیس کمیسیون عمران مجلس در بازدید نظارتی امروز خود ضمن بررسی وضعیت مسیر تردد زائران اربعین حسینی(ع) در استان ایلام از پروژه‌های عمرانی شهرستان اسلام آباد غرب در کرمانشاه نیز بازدید و کلنگ اجرای برخی از پروژه‌های راهسازی را بر زمین زد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، محمدرضا رضائی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی صبح امروز ( شنبه 10 تیر ماه ) با هدف نظارت بر پروژه‌های عمرانی ایلام وارد این استان شد. 



بر اساس این گزارش؛ رئیس کمیسیون عمران مجلس به همراه علی اکبر بسطامی نماینده مردم ایلام در مجلس و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور از مسیر‌های تردد زائران اربعین حسینی (ع) برای رسیدن به پایانه‌ مرزی مهران بازدید کرده و در جریان وضعیت مسیر‌ها قرار گرفت. 











سفر نظارتی رئیس کمیسیون عمران به کرمانشاه


لازم به ذکر است کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی همواره با برگزاری نشست‌های متعدد ضمن بررسی عملکرد دستگاه‌های متولی برای ساخت و تکمیل زیرساخت‌های مسیر راهپیمایی اربعین حسینی(ع)، نقص‌ها و نیازهای راهسازی، عمرانی و خدماتی را شناسایی کرده و با ایجاد هم افزایی و هماهنگی برای رفع مشکلات موجود و برقراری سفری آرام و روان زائران گام‌های موثری برداشتند.



رضایی کوچی، رئیس کمیسیون عمران مجلس در ادامه برنامه‌های نظارتی امروز خود با دعوت مجتبی بخشی پور از پروژه‌های عمرانی شهرستان اسلام آباد غرب بازدید کرد. در همین راستا کلنگ زنی پروژه زیر گذر برف آباد و تکمیل پروژه آسفالت کمربندی - برف آباد به سیاه و شرکت در آیین بهره برداری و شروع به کار برنامه های حوزه راهداری و نشست با مردم گهواره از جمله برنامه‌های رضایی کوچی در این منطقه بود. 



بر اساس این گزارش؛ کلنگ زنی روکش آسفالت محور گهواره -توتشامی -فیروز آباد - نیلگ - تنگ گول از جمله برنامه‌های نظارتی دیگر رئیس کمیسیون عمران مجلس در این سفر بود که با همراهی رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل کشور انجام شد. /



پایان پیام



 

  • کد خبر : 364237
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار