خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/12/19 - 15:58
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : اقتصادی
جدی مطرح کرد

انتقاد از عدم نوسازی ماشین‌آلات خط تولید صنعت نساجی

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: با وجود اینکه صنعت نساجی اشتغالزایی بالایی دارد اما متاسفانه با مشکلاتی مانند نبود ماشین‌آلات به روز یا کمبود مواد اولیه روبه‌رو است.

علی جدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره مشکلات صنعت نساجی، گفت: با وجود اینکه صنعت نساجی اشتغالزایی بالایی دارد اما متاسفانه با مشکلاتی مانند نبود ماشین‌آلات به روز یا کمبود مواد اولیه روبه‌رو است.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید از ظرفیت بخش خصوصی در صنعت نساجی استفاده شود، ادامه داد: با کمک سازمان‌های توسعه‌ای و با اولویت بخش خصوصی، می‌توان مشکلات حوزه نساجی را بر طرف کرد و تولید این محصولات را افزایش داد.

وی با انتقاد از عدم نوسازی ماشین آلات خط تولید صنعت نساجی، اضافه کرد: دولت باید حمایت از صنعت نساجی را در اولویت قرار دهد و برای ماشین آلات و مواد اولیه موردنیاز تولید برنامه ریزی دقیقی داشته باشد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: از آنجا که تولیدکنندگان صنعت نساجی در تامین مواد اولیه با مشکلاتی روبه رو هستند وزارت صمت باید برای این موضوع تدبیر ویژه‌ای بیاندیشد تا تولیدکننده به راحتی مواد اولیه را تامین کند./

پایان پیام

  • کد خبر : 376309
کلمات کلیدی
فاطمه ضرغامی
خبرنگار

فاطمه ضرغامی