خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/12/13 - 11:36
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
طاهری مطرح کرد:

انتقاد از دریافت ودیعه های متنوع ثبت نام توسط نمایندگی های مدیران خودرو / کمیسیون صنایع مجلس بررسی می کند

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره هرج و مرج درخصوص دریافت ودیعه برای ثبت‌نام خودرو خارج از سامانه یکپارچه در برخی نمایندگی‌های مدیران خودرو، گفت: کمیسیون صنایع و معادن این موضوع را مورد رسیدگی قرار می‌دهد.

مصطفی طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره هرج و مرج درخصوص دریافت ودیعه برای ثبت‌نام خودرو خارج از سامانه یکپارچه در برخی نمایندگی‌های مدیران خودرو، گفت: براساس گزارشات مردمی و اسنادی که به دست ما رسیده، در هفته‌های اخیر به طور مثال در 2 نمایندگی مدیران خودرو در یک شهر مبالغ متفاوتی بابت بیعانه ثبت‌نام خودرو دریافت شده این درحالی است که به متقاضی نیز گفته می‌شود مراحل ثبت نام خودرو مورد تقاضا، توسط اپراتور شرکت وارد سامانه ثبت‌نام خواهد شد اما دیده شده که پس از گذشت چند روز به متقاضی اعلام می‌شود که خودرویی ثبت‌نام نشده است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این اقدام که ابتدا مبلغی دریافت شود تا ثبت‌نام صورت گیرد اما پس از گذشت چند روز بدون اینکه سودی در این شرایط تورمی برای این مبلغ درنظر گرفته شده باشد، پول به متقاضی برگردانده می‌شود، اشتباه است و باید شفاف سازی انجام شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه نمایندگی‌ها باید براساس توان تولید خودرو شرکت، ودیعه را دریافت کنند، تصریح کرد: این موضوع قابل بررسی است و کمیسیون صنایع و معادن به آن رسیدگی می‌کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: اگر این موضوع صحت داشته باشد باید با آن برخورد شود، نباید به دلیل اینکه تولید خودرو در کشور کم و تقاضا زیاد است، با هر روشی از مردم سوءاستفاده کنند./

پایان پیام

  • کد خبر : 376125
کلمات کلیدی
فاطمه ضرغامی
خبرنگار

فاطمه ضرغامی