خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/04/11 - 11:41
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
بابایی کارنامی:

امنیت شغلی و عدالت در پرداختی ها باید در برنامه هفتم توسعه مبنا قرار گیرد

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از اقدامات مهم و مبنایی برنامه هفتم توسعه باید توجه به عدالت در پرداختی ها باشد.

علی بابایی کارنامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به  موضوع عدالت در پرداختی ها در برنامه هفتم توسعه بیان کرد: متاسفانه مقوله عدالت در پرداختی ها در برنامه هفتم توسعه به درستی منعکس نشده و دولت باید به این بخش مهم توجه می کرد.



این نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید مجدد بر این نکته که دولت متاسفانه هیچ حکم و تکلیفی را درباره عدالت در پرداختی ها در برنامه نیاورده است،ادامه داد: اتفاقا یکی از اقدامات مهم و  مبنایی برنامه هفتم توسعه باید توجه به عدالت در پرداختی ها باشد.



نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: براساس پیشنهاداتی  باید دولت را مکلف کنیم تا پایان برنامه هفتم توسعه سقف پرداختی را مدیریت کند.



وی ادامه داد: همچنین باید تکلیف کنیم که دولت ضرایب پرداختی را به نسبت فرصت ها را مدنظر و همچنین امنیت شغلی و استخدامی را مورد توجه قرار دهد.



این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دولت باید تا پایان برنامه هفتم توسعه وضعیت قراردادهای افسار گسیخته شغلی را مشخص کند تا از این طریق عدالت در پرداختی ها محقق شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 364291
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار