خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/11 - 17:24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
نجم آبادی:

اصلاحات بودجه ای باید منتج به فاصله گرفتن از کسری بودجه شود

نماینده مردم «سبزوار، جوین و جغتای» در مجلس دوازدهم با بیان اینکه محور تمامی اصلاحات بودجه ای باید فاصله گرفتن از کسری بودجه باشد، گفت: اگر به شکل درستی منابع و مصارف بودجه ای خود را تعریف کنیم قطعاً کسری بودجه نخواهیم داشت.

بودجه

بهروز محبی نجم آبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به مهمترین اولویت‌های کاری کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس در دوره جدید کاری، گفت: کمیسیون برنامه و بودجه در فعالیت جدید کاری خود حتماً به اصلاح ساختار بودجه ورود خواهد کرد.

نماینده مردم «سبزوار، جوین و جغتای» در مجلس دوازدهم تاکید کرد: موضوع اصلاح ساختار بودجه سال‌هاست که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده و تاکنون هم در مجلس اقدامات خوبی در این راستا مد نظر بوده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از این رو مجلس یازدهم حدود ۱۲ بند تغییرات جدی در مدل تثبیت و تدوین بودجه را مد نظر قرار داد.

وی تاکید کرد: به واقع ما در زمینه اصلاح ساختار بودجه باید بر اساس مطالعات تطبیقی که با سایر کشورهای موفق در حوزه بودجه ریزی داریم مسائل را پیگیری کرده و یک بودجه عملیاتی مناسبی را تعریف کنیم.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات تاکید کرد: محور تمامی اصلاحات بودجه ای باید فاصله گرفتن از کسری بودجه باشد. به واقع هدف این است که ما اگر به شکل درستی منابع و مصارف خود را تعریف کنیم قطعاً کسری بودجه نخواهیم داشت و این مسئله به جد در کمیسیون برنامه بودجه مورد بررسی قرار خواهد گرفت./

پایان پیام

  • کد خبر : 380190
کلمات کلیدی
سعید ابراهیمی
خبرنگار

سعید ابراهیمی

آخرین اخبار