خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/04/20 - 13:05
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
ذاکر مطرح کرد:

استفاده از ظرفیت اعضای سازمان شانگهای در ساخت صنعتی ساختمان

نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: برای ساخت مسکن نیز می‌توانیم از ظرفیت کشورهای عضو سازمان شانگهای نظیر چین استفاده کنیم تا ساختمان‌هایی با شیوه‌های نوین صنعتی تولید کنیم.

سید سلمان ذاکر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به عضویت رسمی ایران در سازمان همکاری های اقتصادی شانگ‌های گفت: این عضویت یک ظرفیت اقتصادی برای کشورمان است که می‌توان از آن در حوزه های مختلف ساخت تونل، راه‌سازی، ترانزیت و صادرات و واردات محصولات بهره‌مند شویم.



 نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به امکان استفاده از ظرفیت کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اقتصادی شانگهای در ساخت مسکن عنوان کرد: برای ساخت مسکن نیز می‌توانیم از ظرفیت کشورهای عضو سازمان شانگهای نظیر چین استفاده کنیم تا ساختمان‌هایی با شیوه‌های نوین صنعتی و با سرعت بیشتری تولید کنیم.



عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، عضویت ایران در سازمان همکاری‌ شانگ‌های را راهی برای برون رفت از تحریم‌ها و مهار تورم دانست و عنوان کرد: ورود به این اقلیم اقتصادی و با حضور 5 کشوری که در عرصه های مختلف اقتصادی وسیاسی فعال هستند، در ارتقا امنیت اقتصادی و هم امنیت سیاسی نقش دارد؛



وی ادامه داد: کشورهای عضو سازمان شانگ‌های نیز می‌توانند از ظرفیت‌های کشورمان در حوزه‌های مختلف معادن، گردشگری، تولیدات کشاوزی استفاده کنند. همچنین ضمن افزایش مراودات کالاهای مختلف، دلار را نیز می‌توانیم از تبادلات خود حذف کنیم. همچنین امکان تامین کالاهای ضروری و اثرپذیر در تحریم‌ها نیز با افزایش مراودات اقتصادی با کشورهای عضو سازمان فراهم می‌شود. /



پایان پیام

  • کد خبر : 364767
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار