خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/12/13 - 11:28
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
حیدری:

ارزش پول ملی تابع وضعیت اقتصادی موجود است/ بهبود شرایط اقتصادی پول ملی را تقویت می کند

نماینده مردم «سر پل ذهاب و قصر شیرین» در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کاهش ارزش پول ملی ناشی از مسائل زیر بنایی اقتصادی کشور است،گفت: البته مجلس قوانین مناسبی را در زمینه تحول و اصلاح ساختار اقتصادی کشور مدنظر قرار داده که باید منتظر نتایج آن باشیم چراکه توجه به ریل گذاری های صحیح اقتصادی می تواند شرایط را برای رشد و تقویت پول ملی فراهم کند.

شهریار حیدری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به راهکارهای تقویت پول ملی در کشور گفت: ارزش پول ملی وابسته به متغیرهای مختلف است . یکی از پایه های اساسی در تقویت پول ملی مربوطه به شرایط اقتصادی موجود است.

 

نماینده مردم «سر پل ذهاب و قصر شیرین» در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر شرایط اقتصادی ما رو به بهبود باشد، قطعا ارزش پول ملی ما ارتقا پیدا خواهد کرد لذا وقتی شرایط اقتصادی کشور مناسب نبوده و به اصطلاح مریض است قطع به یقین ارز خارجی در مقابل پول ملی ما رشد بیشتری پیدا خواهد کرد.

 

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در یک الی دو سال گذشته ارزش پولی ملی افت شدیدی داشته است، گفت: به واقع ارزش پول ملی تابع وضعیت اقتصادی موجود است، در این شرایط یک شبه دلار چند هزار تومان افزایش پیدا می کند که به هیچ وجه قالب پذیرش نیست.

 

حیدری با بیان اینکه کاهش ارزش پول ملی ناشی از مسائل زیر بنایی اقتصادی کشور است،گفت: البته مجلس قوانین مناسبی را در زمینه تحول و اصلاح ساختار اقتصادی کشور مدنظر قرار داده که باید منتظر نتایج آن باشیم چراکه توجه به ریل گذاری های صحیح اقتصادی می تواند شرایط را برای رشد پول ملی فراهم کند./

 

پایان پیام

  • کد خبر : 376123
کلمات کلیدی
سعید ابراهیمی
خبرنگار

سعید ابراهیمی

تصاویر