خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/01 - 13:15
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
رضایی کوچی مطرح کرد:

احیای فرودگاه‌ها و افزایش جذب مسافر با استفاده از ظرفیت بخش‌خصوصی

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: واگذاری مدیریت فرودگاه‌ها به بخش خصوصی موجب احیای فرودگاه‌ها، جذب مسافر و رونق اقتصادی این مجموعه‌ها می‌شود.

محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس  در گفت ‌و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛  در رابطه با مصوبه مجلس برای واگذاری مدیریت فرودگاه‌ها به بخش خصوصی و بهبود ارائه خدمات به مسافران گفـت: هم اکنون تعدادی از فرودگاه‌های کشور به دلایل مختلف اعم از کامل نبود زیرساخت‌ها با تعداد کمی پرواز فعال هستند و توجیه اقتصادی ندارند.



نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس تاکید کرد: از این رو طبق مصوبه مجلس در برنامه هفتم توسعه مقرر شد، بجز بخش حاکمیتی فرودگاه‌ها سایر بخش‌ها مانند ترمینال‌ها به بخش خصوص واگذار شوند که یقیناً این امر موجب رونق فرودگاه‌ها می‌شود.



رئیس کمیسیون عمران مجلس اضافه کرد: بسیاری از فرودگاه‌ها فرسوده و مستهلک شده و وضعیت خوبی ندارد همچنین امکانات رفاهی مناسبی برای مسافران در اختیار ندارند که  با سرمایه گذاری بخش خصوصی می‌تواند فرودگاه‌ها را احیا و جذب مسافر افزایش پیدا کند که به  لحاظ اقتصادی به نفع فرودگاه‌ها خواهد بود که در نهایت موجب بهبود شرایط حمل و نقل و افزایش رضایت‌مندی مسافران می‌شود. /



پایان پیام

  • کد خبر : 371980
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار