خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/31 - 09:45
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

آیت الله رئیسی همیشه در متن خدمت بود

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: آقای دکتر رئیسی رئیس‌جمهور شهید ایران همیشه در متن خدمت بود و از انجام اقداماتی که موجب تضییع حقوق مردم می‌شد، خودداری می‌کرد.

عزت الله اکبری تالارپشتی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ضمن تسلیت شهادت رئیس‌جمهور مجاهد و فعال به محضر حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران، درباره شخصیت، دستاوردها و کارنامه درخشان ایشان در دوره ریاست جمهوری، گفت: آقای دکتر رئیسی رئیس‌جمهور شهید ایران همیشه در متن خدمت بود و از انجام اقداماتی که موجب تضییع حقوق مردم می‌شد، خودداری می‌کرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آقای رئیسی مطیع رهبری و ولایت بود، ادامه داد: ایشان هیچ حرف و حدیثی که برای جامعه و مردم هزینه ایجاد کند را بیان نکرد و تمام تلاش خود را برای خدمت همه جانبه به مردم به کار برد.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه ایشان سرمشقی برای همه اعضای دولت و مسئولان دست اندرکاران نظام بود، اضافه کرد: ویژگی ایشان این بود که وقت خود را برای حواشی هدر نمی‌داد؛ وزرا و سایر کادر اجرایی باید این ویژگی را سرمشق خود قرار دهند که به حاشیه نروند و خدمت بی‌وقفه و مجاهدانه را در دستورکار خود قرار دهند./

پایان پیام

  • کد خبر : 378707
کلمات کلیدی
فاطمه ضرغامی
خبرنگار

فاطمه ضرغامی

آخرین اخبار