خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/31 - 10:41
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : اقتصادی
رضایی کوچی با اشاره به شهادت رئیس جمهور و هیات همراه وی در حادثه سقوط بالگرد:

آیت الله رئیسی در مسیر عمران و آبادانی کشور به شهادت رسید

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: آیت الله رئیسی شب میلاد امام رضا (ع) و هنگام خدمت و انجام وظیفه و در مسیر توسعه عمران و آبادنی کشور در یکی از مناطق محروم به شهادت رسید.

محمدرضا رضایی کوچی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی، حسین امیرعبداللهیان و هیات همراه در پی حادثه سقوط بالگرد گفت: این حادثه ناگوار را به همه مردم آزدیخواهان دنیا تبریک و تسلیت عرض می‌کنم. آیت الله رئیسی شب میلاد امام رضا (ع) و هنگام خدمت و انجام وظیفه در یکی از مناطق محروم کشور دچار سانحه شده و به آن چیزی که اسحقاقش را داشت رسیده و به شهادت نائل آمد، این حادثه توفیقی برای ایشان بود چرا که این خادم امام رضا (ع) در میان 365 روز سال، دقیقا در روز ولادت این امام رئوف(ع) به شهادت می‌رسند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خاطره مشترک با رئیس جمهور و تمجید از روحیه انتقاد پذیری وی گفت: در یکی از جلسات مشترک با رئیس جمهور پیرامون موضوع ساخت مسکن و اجرای طرح نهضت ملی، انتقادات تندی را نسبت به اقدامات صورت گرفته بیان کردم. این انتقاد به نحوی تند بود که شب همان جلسه از لحن بیان نظرم در حضور سایر وزرا، اعضای هیات دولت و سایر مسئولان مرتبط، ناراحت شدم.

رضایی کوچی ادامه داد: اما فردای آن روز از دفتر رئیس جمهور با بنده تماس گرفتند برای برگزاری جلسه‌ای خصوصی با ایشان، از این رو رئیس جمهور حدود چند ساعت صبورانه و با آرامش صحبت های بنده را پیرامون موضوع مسکن شنید و مطالب را یاداشت کرده و  بعد از جلسه نیز تمامی موضوعات مطرح شده را پیگیری کرده که الحمدالله تاثیر مثبتی هم به همراه داشت. طبق گفته همه نزدیکان رئیس جمهور ، آیت الله رئیسی در موضوعات مربوط به حل مشکلات مردم بسیار حساس بوده و برای ان وقت می‌گذارند.

 وی اضافه کرد: با وجود اینکه شورای عالی مسکن طبق قانون باید هر سه ماه یک بار تشکیل شود، به دلیل اهمیتی رئیس جمهور برای حوزه مسکن قائل بودند، بیش از تعداد مقرر قانونی این جلسه را برگذار کرده و برای حل مشکلات مسکن صرف می‌کردند. درست است که مشکلاتی در مسیر اجرای برنامه های مسکن سازی از جمله عدم همکاری بانک ها بود، اما رئیس جمهور کاملاً پای کار ساخت مسکن بودند.

این نماینده مردم در مجلس با بیان اینکه آیت الله رئیسی را باید شهید خدمت بنامیم چرا که در مسیر عمرانی و آبادانی کشور به شهادت رسیدند تصریح کرد: با وجود اینکه می توانست بسیاری از پروژه ها را به وزرا واگذار کنند، خود نیز به مسائل ورود می‌کردند، چرا که دغدغه مسائل اساسی و مهم کشور به ویژه در حوزه عمرانی را داشتند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر اینکه آیت الله رئیسی، رئیس جمهور کشورمان مخلص و خادم مردم بوده و خداوند نیز پاداش خدمتش را با شهادت داد، عنوان کرد: بنده به ایشان ارادت ویژه ای داشتم و معتقدم نحوه شهادت وی در شبی بارانی، سرد و در زمان میلاد امام هشتم (ع) بیانگر این است که همانند شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی پاک و زلال از دنیا رفت. امیداورم این مرد بزرگ با اهل بیت(ع) محشور شده و شفاعت ما را هم بکنند.  /

پایان پیام

  • کد خبر : 378716
کلمات کلیدی
مهدی سعدی آرانی
خبرنگار

مهدی سعدی آرانی

آخرین اخبار