خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/14 - 17:36
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
زارع در گفت و گو با خانه ملت:

آئین نامه داخلی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1403 تصویب شد/«منظور»گزارشی از تغییر رویکردها در بودجه سال 1403 ارائه کرد

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1403 جزئیات نخستین جلسه این کمیسیون را تشریح کرد.

رحیم زارع در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح نخستین جلسه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1403 گفت: آئین نامه داخلی کمیسیون تلفیق در جلسه امروز عصر کمیسیون  بررسی و به تصویب رسید.



نماینده مردم« آباده، بوانات، خرم بید و سرچهان» در مجلس  افزود: کمیسیون تلفیق یکشنبه و دوشنبه هفته آینده با حضور برخی از وزرا و مسئولین کلیات لایحه بودجه سال 1403 را مورد بررسی قرار خواهد داد و احتمالا گزارش کمیسیون درباره کلیات بودجه روز سه‌شنبه به صحن مجلس شورای اسلامی ارائه خواهد شد.



وی با بیان اینکه فرصت قانونی کمیسیون برای بررسی کلیات لایحه بودجه 5 روز است، بیان کرد: کمیسیون تلاش دارد در مدت زمان کمتری گزارش خود را درباره کلیات لایحه بودجه آماده و به صحن مجلس ارائه دهد.



سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1403 تصریح کرد: در ادامه این جلسه رئیس سازمان برنامه و بودجه با حضور در جلسه کمسیون تلفیق، گزارشی از ویژگی‌های بودجه سال 1403  ارائه  و تغییر رویکردها در زمینه هایی نظیر واقعی سازی ارقام بودجه، توجه به عدالت در تخصیص منابع، ارتقا عدالت در پرداخت حقوق و دستمزد و غیره ... در لایحه را تشریح کرد.



زارع ادامه داد: همچنین رئیس سازمان برنامه و بودجه در این جلسه گزارشی درباره مقایسه اعتبارات مصوب و عملکرد بودجه سال 1402 ارائه کرد.



این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین رئیس سازمان برنامه و بودجه در این جلسه تاکید داشت که قیمت فروش هر بشکه نفت در بودجه 71 دلار پیش بینی شده است./



پایان پیام

  • کد خبر : 372627
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار