خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/12/12 - 08:47
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
حاجی دلیگانی:

قوانین اقتصادی خوبی در دوره یازدهم مجلس به تصویب رسید/رفع بسیاری از مشکلات مستلزم اجرای قوانین است

نماینده مردم «شاهین شهر، میمه و برخوار»در مجلس شورای اسلامی گفت:اگر دولت عزم خود را در پی اجرای قوانین اقتصادی مجلس جزم کند، بسیاری از مشکلات اقتصادی در آینده برطرف خواهد شد.

حسینعلی حاجی‌لیگانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به مصوبات اقتصادی مجلس جهت گشایش اقتصادی در کشور،گفت: بنده معتقدم مجموعه قوانین خوبی در دوره یازدهم مجلس به تصویب رسید.

نماینده مردم «شاهین شهر، میمه و برخوار» در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر دولت آئین نامه‌های این قوانین را تدوین کرده و آن را پیاده سازی کند، بخشی از مشکلات اقتصادی جامعه در حوزه هایی نظیر مسکن ،معیشت ،تولید و در مجموع اقتصاد کشور مرتفع شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اصلاح قانون نظام بانکی در مجلس تاکید کرد: این قانون بعد از چندین دهه در مجلس تصویب و نهایی شد. همچنین قانون بانکداری در دستور مجلس قرار دارد و می تواند در همین دوره نهایی شود.

حاجی دلیگانی در ادامه با اشاره به تصویب قانون «جهش تولید مسکن» و اجاره بها در مجلس یازدهم بیان کرد: همچنین این مجلس موضوع جهش تولید دانش بنیان و نیز قانون مدیریت داده ها را به تصویب رساند. بنابراین اگر دولت عزم خود را در پی اجرای این قوانین جزم کند، بسیاری از مشکلات اقتصادی در آینده برطرف خواهد شد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در پی اجرای قوانین مجلس ، می توانیم به آینده اقتصاد کشور درسالی آتی امیدوار باشیم./

پایان پیام

  • کد خبر : 376084
کلمات کلیدی
سعید ابراهیمی
خبرنگار

سعید ابراهیمی