خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/12/14 - 12:15
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
گودرزوند چگینی :

اولویت بندی‌ها در رسیدگی به جداول بودجه مدنظر قرار خواهد گرفت/ جداول باید براساس احکام بودجه تدوین شود

عضو کمیسیون« برنامه، بودجه و محاسبات» مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در زمان بررسی جداول باید به اولویت بندی ها توجه کنیم، گفت: سرجمع جداول همانی خواهد بود که در احکام بودجه مدنظر قرار داده شده است.

مهرداد گودرزوند چگینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به زمان ارائه بخش دوم – جداول – بودجه سال 1403 از سوی دولت به مجلس گفت: به واقع زمانی که بخش اول بودجه پس از تائید شورای نگهبان ابلاغ شود، بخش دوم بودجه – بخش جداول – از سوی دولت به مجلس ارسال خواهد شد.

 

نماینده مردم «رودبار» در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در صورت ارائه بخش دوم بودجه، این گزارش از سوی هئیت رئیسه به کمیسیون برنامه و بودجه و همچنین کمیسیون تلفیق بودجه سال 1403 جهت بررسی ارسال خواهد شد.

 

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به الزامات بررسی جداول بودجه، تصریح کرد: جداول باید براساس احکام تدوین و تنظیم شود.

 

وی با بیان اینکه در صورت بررسی جداول، سقف بودجه تغییر نخواهد کرد، ادامه داد: به واقع همان سقفی که در منابع تعریف شده باید در جداول لحاظ شود.

 

گودرزوند چگینی با بیان اینکه در زمان بررسی جداول باید به اولویت بندی ها توجه کنیم، اظهارکرد: با این حال سرجمع جداول همانی خواهد بود که در بودجه مدنظر قرار داده شده است./

 

پایان پیام

  • کد خبر : 376146
کلمات کلیدی
سعید ابراهیمی
خبرنگار

سعید ابراهیمی