خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/17 - 15:29
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
محمدی:

️عیارسنجی نقاط ضعف و‌ قوت‌ فعالیت‌ها جز با تلاش صادقانه‌ اصحاب رسانه میسر نمی‌شود

نماینده مردم شهرستان فسا در مجلس شورای اسلامی در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

 به گزارش  خبرگزاری خانه ملت،حسنعلی محمدی نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی به مناسبت هفدهم مردادماه، روز خبرنگار پیامی را منتشر کرد.متن این پیام به شرح زیر است:

️هفدهم مردادماه، سالروز شهادت شهید محمود صارمی، یادآور تلاش‌ها و خدمات جامعه‌ی بزرگ خبرنگاران و اصحاب رسانه است که بی هیچ توقع و چشم‌داشتی در دشوارترین شرایط به ایفای نقش خویش می‌پردازند. خبرنگاران و اصحاب رسانه، پرچم‌داران آگاهی‌بخشی هستند و در خط مقدم جهاد رسانه‌ای قرار دارند و هم‌چنین، علی‌رغم تمام مشقات و موانع، با عشق و علاقه به کار خود می‌پردازند.

️عیارسنجی نقاط ضعف و‌ قوت‌ فعالیت‌ها میسر نمی‌شود جز با تلاش صادقانه‌ی اصحاب رسانه در پوشش‌دهی و تبیین عملکردها با رعایت انصاف و با هدف مطالبه‌گرب، ریشه‌یابی نابسامانی‌‌ها، اصلاح‌گری و دوری جستن از تخریب و غرض‌ورزی. در واقع اگر تلاش این عزیزان نباشد، هیچ اقدامی از سوی هیچ مسئول و سازمانی دیده نخواهد شد و تلاشی برای اصلاح ضعف‌ها رخ نخواهد داد.

اینجانب با گرامی‌داشت ۱۷ مرداد‌ماه روز خبرنگار،تلاش‌ها و زحمات خبرنگاران به ویژه خبرنگاران و اصحاب رسانه حاضر در شهرستان فسا را ارج می‌نهم و با کمال میل از نقدها، نظرات و پیشنهادات فعالان حوزه‌ی رسانه استقبال می‌کنم و همه این عزیزان را به همکاری و تعامل برای حرکت در مسیر توسعه و پیشرفت فسای عریزمان دعوت می‌نمایم./

پایان پیام

  • کد خبر : 382063
سلماز ابراهیم زاده
خبرنگار

سلماز ابراهیم زاده

آخرین اخبار