خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/12/14 - 09:43
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
سلیمی خبر داد:

گفت و گو با وزیر آموزش و پرورش؛ پیگیری جهت حل مشکلات و کمبودهای امکانات آموزشی در سمیرم

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس گفت: در روزهای اخیر دیداری با وزیر آموزش و پرورش داشتم که در این نشست پیرامون حل مشکلات فضاهای آموزشی، تامین اعتبار برای خرید امکانات و ... حوزه انتخابیه مباحثی مطرح شد که آقای وزیر نیز قول مساعد دادند که این موضوعات برطرف شوند.

اصغر سلیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر دیداری با وزیر آموزش و پرورش داشتم که در این نشست پیرامون حل مشکلات فضاهای آموزشی، تامین اعتبار برای خرید امکانات و ... حوزه انتخابیه مباحثی مطرح شد که آقای وزیر نیز قول مساعد دادند که این موضوعات برطرف شوند.



وی افزود: همچنین در بهمن ماه سال جاری نیز با وزیر ورزش هم گفت و گویی داشتم که در این دیدار نیز پیرامون حل موضوعات ورزشی شهرستان سمیرم، اعتبار برای تکمیل پروژه های ورزشی، اختصاص امکانات ورزشی و امثالهم بحث شد و قول داده شد که برای انجام مباحث مطرح شده اقداماتی صورت پذیرد.



نماینده مردم سمیرم در مجلس بیان کرد: با تلاش های انجام شده و اعتبارات اخذ شده سالن ورزشی شهدای فرهنگی شهر بیده نیز در روزهای اخیر به بهره برداری رسید.



این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: همچنین با پیگیری های انجام شده چند پروژه برقی نیز در روزهای اخیر به بهره برداری رسید که این نیز با همت وزارت نیرو صورت پذیرفت./



پایان پیام

  • کد خبر : 358351
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار