خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/10 - 15:59
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
عربی:

گرمسار با اعتبارات مختص به 120 هزار نفر به 195 هزار نفر خدمات درمانی ارائه می‌دهد

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس دوازدهم، با بیان اینکه اعتبارات حوزه سلامت این منطقه برای 120 هزار نفر ارائه می‌شود درحالیکه 40 هزار کارگر روزانه و 35 هزار نفر اتباع بیگانه نیز از این امکانات استفاده می‌کنند خواستار ورود وزیر بهداشت برای اصلاح این وضعیت شد.

یاسرعربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در بیان مشکلات حوزه بهداشت و درمان حوزه انتخابیه خود، گفت: با توجه اینکه گرمسار یک شهر صنعتی محسوب می‌شود امکانات و اعتبارات بر اساس جمعیت به آن تخصیص داده شده است و این در حالی است که به غیر از جمعیت بالغ بر 120 هزار نفری که دارد با حدود 40 هزار کارگر روزانه و 35 هزار نفر از اتباع بیگانه مواجه است که از امکانات این منطقه استفاده می‌کنند.

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: این موضوع باعث شده است که امکانات حوزه بهداشت و درمان این منطقه پاسخگوی نیاز بیماران نباشد به همین دلیل با مشکلات جدی در این حوزه مواجه هستیم.

وی یادآور شد: هم‌اکنون وضعیت حوزه بهداشت و درمان این منطقه به شدت نگران‌کننده است و نیاز است از سوی مسئولان مربوطه به طور جدی مورد رسیدگی قرار گیرد.  

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، تاکید کرد: لازم است وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نگاه ویژه‌ای در جهت تامین امکانات و تجهیزات مورد نیاز حوزه بهداشت و درمان این خطه متناسب با جمعیت واقعی آن داشته باشد./

پایان پیام

  • کد خبر : 382927
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار