خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/08/23 - 10:47
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
فروردین:

کلینیک تخصصی شهرستان فیروزآباد کلنگ زنی شد

نماینده مردم فیروزآباد و فراشبند و قیرو کارزین در مجلس شورای اسلامی از کلنگ زنی کلینیک تخصصی شهرستان فیروزآباد خبر داد و گفت: این مرکز درمانی اولین دی کلینیک تخصصی دولتی در کشور بوده که با مشارکت کارخانه کربنات سدیم کاوه به عنوان خیر حوزه درمان ساخته خواهد شد.

محمد‌مهدی فروردین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت   با اشاره به برگزاری آیین کلنگ زنی پروژه دی کلینیک تخصصی فیروزآباد عنوان کرد: سال ها بیمارستان قدیم فیروزآباد بلا استفاده مانده بود و در لیست اموال مازاد دولت قرار گرفته و حکم فروش آن در مرکز قطعی شده و از دست مردم رفته بود.



نماینده مردم فیروزآباد و فراشبند و قیرو کارزین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با پیگیری های مستمر، این مکان دوباره به مردم با کاربردی یک مجتمع تخصصی  دی کلینیک بازگشت و با دستور وزیر اقتصاد این مکان از لیست اموال مازاد خارج شده و با دستور معاون اول رئیس جمهور مجوز ساخت مرکز دی کلینیک در این مکان اخذ شد.



وی تصریح کرد: مرکز دی کلینیک فیرورآباد اولین مرکز دولتی در کشور است که توسط بخش خصوصی ساخته و در اختیار شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرار می گیرد.



فروردین افزود: کربنات سدیم کاوه به عنوان بخش خصوصی حاضر در این پروژه نیز هم اکنون 2 هزار نفر نیروی شاغل مستقیم دارد و با سرمایه گذاری‌های صورت گرفته در طرح های توسعه‌ای کربنات سدیم و طرح نیروگاه خورشیدی هزار مگاواتی، در آینده فیروزآباد به دلیل کمبود نیروی کار به یکی از قطب های صنعتی مهاجر پذیر تبدیل خواهد شد.



رئیس فراکسیون ورزش مجلس اضافه کرد: امیدواریم برکات این پروژه پیشرفته در حوزه سلامت به مردم منطقه برسد و موجب ارتقای شاخص های درمانی و بهداشتی منطقه شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 371470
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار