خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/16 - 14:23
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
اعظمی مطرح کرد:

کلنگ‌زنی کارخانه آسفالت جیرفت

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس، از افتتاح پروژه آبرسانی به روستاها، افتتاح دکل مخابرات و کلنگ‌زنی کارخانه آسفالت جیرفت به عنوان اقداماتی یاد کرد که تا پایان فعالیت این دوره از مجلس به نتیجه خواهند رسید.

ذبیح الله اعظمی ساردوئی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به بخشی از اقدماتی که در جهت بهبود وضعیت روستاهای حوزه انتخابیه خود انجام داده است، گفت: افتتاح پروژه آبرسانی به روستاهای این منطقه به نمایندگی از 100 روستا در جیرفت از جمله موضوعات مهمی است که به طور جدی پیگیری کردیم.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: افتتاح دکل مخابرات به نمایندگی از 126 دکل که در یکسال گذشته در این منطقه احداث شده است از دیگر موضوعاتی است که در جهت تحقق مطالبه به حق مردم این منطقه پیگیری شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: کلنگ‌زنی کارخانه آسفالت جیرفت با حضور استاندار و وزیر صمت از دیگر موضوعات مهم و از جمله مطالبات دیرینه مردم این منطقه است که پیگیری کرده و در دستورکار قرار داده‌ایم.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: این موارد از جمله اقداماتی است که تا پایان دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی پیگیری خواهیم کرد تا افتتاح شده و به بهره‌برداری برسند./

پایان پیام

  • کد خبر : 378021
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار