خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/07/30 - 11:27
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
حیدری:

کرمانشاه به لحاظ گازرسانی سبز می‌شود/ حدود ۵۴۰ میلیارد تومان امهال وام زلزله زدگان سرپل ذهاب پیگیری شد

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه گیلانغرب اولین شهرستان سبز کرمانشاه به لحاظ لوله کشی گاز نام گرفته است، گفت: تا دو ماه آینده سرپل ذهاب در شهرستان کرمانشاه به لحاظ گازرسانی سبز می‌شود.

شهریار حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در مورد آخرین اقدامات پیگیری شده در حوزه انتخابیه، گفت: آسفالت راه‌های سرپل ذهاب ، سرقلعه و جگیران و پشت تنگ ذهاب پیشرفت چشمگیری داشته است در سه سال گذشته برابر ۳۰ سال در سه شهرستان غربی کرمانشاه روکش آسفالت انجام شده  که این اقدام عمرانی در جای خود بی سابقه‌ بوده است.



روکش آسفالت بخش‌هایی از دشت ذهاب انجام شده است



 نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه روکش آسفالت بخش‌هایی از دشت ذهاب انجام شده و روستاهای دیگر نیز به زودی تکمیل می‌شود، اظهار داشت: در روزهای آتی بر اساس مجوز ماده ۲۳ برای راه‌های سه شهرستان سرپل ذهاب، گیلانغرب و قصرشیرین به اسلام آباد غرب و قصرشیرین به ازگله نیز راه‌های مواصلاتی بهسازی و در دستور کار قرار می‌گیرد.



گیلانغرب اولین شهرستان سبز استان کرمانشاه نام گرفت



عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: با پیگیری‌های صورت گرفته حدود ۱۹ هزار مشترک در شهرهای گیلانغرب، سرمست، و بخش‌های مرکزی و گواور این شهرستان از نعمت گاز برخوردار شدند، از این رو گیلانغرب اولین شهرستان سبز استان کرمانشاه نام گرفت، تا دو ماه آینده سرپل ذهاب هم سبز خواهد شد.



امهال وام زلزله زدگان سرپل ذهاب پرداخت شد



حیدری در مورد امهال وام زلزله زدگان سر پل ذهاب ، اظهار داشت: از سال ۹۶ در شهرستان سرپل ذهاب استان کرمانشاه زلزله‌ای رخ داد و موجب ویرانی بسیاری در این شهر شد که برای بازسازی شهر و خانه‌ها به زلزله زدگان وامی تعلق گرفت تا این تسهیلات کمکی برای ساخت منازل شهروندان باشد، این توافق به مبلغ حدود ۵۴۰ میلیارد تومان امهال وام زلزله زدگان سرپل ذهاب بود که پیگیری شد.



نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های فراوان اساسنامه طرح جامع منطقه آزاد تجاری صنعتی قصر شیرین به تایید شورای نگهبان رسید و قرار داد تدوین طرح جامع انجام شد و بسیاری از امور حقوقی و اجرایی آن عملیاتی و به سرانجام رسیده است./ 



پایان پیام

  • کد خبر : 370336
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار