خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/26 - 14:42
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
جباری:

چند اورژانس جاده ای در بندر لنگه و بستک و پارسیان احداث و راه اندازی شد

نماینده مردم بندرلنگه و بستک و پارسیان در مجلس گفت: چند اورژانس جاده ای در بندر لنگه و بستک و پارسیان احداث و راه اندازی شد.

احمد جباری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان شهرستان های حوزه انتخابیه گفت: خوشبختانه با تلاش های انجام شده اقدامات مطلوبی در حوزه انتخابیه در بخش های مختلف صورت گرفته است یکی از مهم ترین آنها بخش بهداشت و درمان بوده است.

وی افزود: با پیگیری های انجام شده دانشکده پرستاری بندرلنگه به دانشکده پزشکی ارتقا یافت و چندین رشته هم به آن اضافه شده است و در کنکور سال جاری نیز پذیرش دانشجو دارد و برای ساخت ساختمان آن هم کارهایی صورت گرفته است.

نماینده مردم بندرلنگه و بستک و پارسیان در مجلس گفت: با تلاش های مستمر اورژانس هوایی بیمارستان بستک احداث شده است و امکانات پزشکی نیز به آن اختصاص یافت و منطقه غرب استان و برخی از شهرهای استان های همجوار پوشش می دهد.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: خوشبختانه برای بیمارستان پارسیان نیز یک دستگاه ام آر آی اختصاص یافت همچنین چند اورژانس جاده ای در بندر لنگه و بستک و پارسیان احداث و راه اندازی شد همچنین برای مجتمع عالی سلامت بستک نیز 3 رشته پیراپزشکی اخذ شد./

پایان پیام

  • کد خبر : 379567
کلمات کلیدی
حمیدرضا اسکندری
خبرنگار

حمیدرضا اسکندری

آخرین اخبار