خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/01/21 - 14:14
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
حاتمی:

چرا وزارت کار به مصوبات سفر استان آذربایجان شرقی عمل نمی‌کند؟

نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس، ضمن انتقاد از بی‌توجهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به اجرای مصوبات سفر استان آذربایجان شرقی بر ضرورت بررسی علل تعلل در تحقق این مهم تاکید کرد.

حسین حاتمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با انتقاد از عدم اجرای مصوبات سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونانش به استان آذربایجان شرقی، گفت: متاسفانه برغم تلاش‌هایی که داشتیم و رایزنی‌هایی که با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونانش انجام دادیم اما هنوز عمده مصوبات این سفر عملیاتی نشده است.  



نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: این وضعیت به هیچ وجه قابل قبول نیست بنابراین لازم است طی نشستی با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دلیل تعلل در اجرای مصوبات این سفر را مورد بررسی قرار دهیم.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: مسئولان دولتی در سفرهای استانی یا نباید وعده و وعید دهند یا به تکالیف خود برای اجرای مصوباتشان عمل کنند کما اینکه ما از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انتظاری خارج از چارچوب وظایفش نداریم.



عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: هم‌اکنون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌تواند در قبال مسئولیت‌های اجتماعی که دارد در راستای توزیع عادلانه ثروت در سطح کشور و ایجاد اشتغال پایدار مصوبات این سفر را اجرا کند، ضمن اینکه بر روند انجام وظایف زیرمجموعه‌های خود نیز نظارت دقیقی داشته باشد./



پایان پیام

  • کد خبر : 359827
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار