خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/31 - 10:46
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
دهانی:

چرا طرح کدینگ تنها باید در استان سیستان و بلوچستان اجرا شود؟

نماینده مردم سراوان در مجلس دوازدهم، با بیان اینکه طرح کدینگ از بین تمام شهرهای کشور تنها در استان سیستان و بلوچستان اجرا می‌شود افزود: چرا باید خودروهایی با پلاک سراوان که یک شهر مرزی است مشمول این طرح قرار گیرند؟

محمد نور دهانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح جزییات تذکری که به وزیر نفت پیرامون تخلفات رخ داده در شرکت نفت سراوان داده بود، گفت: طرح کدینگ از بین تمام شهرهای کشور تنها در استان سیستان و بلوچستان اجرا می‌شود اما چرا باید خودروهایی با پلاک سراوان که یک شهر مرزی است مشمول این طرح قرار گیرند ضمن اینکه بین 6 تا 8ماه زمان می‌برد تا کارت‌های طرح کدینگ صادر شوند.

نماینده مردم سراوان، سیب و سوران و مهرستان و گلشن در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: البته بعد ازتذکری که در صحن به وزیر نفت دادیم مسئولان مربوطه به این موضوع ورود پیدا کردند و باعث شد نیروهایی که در منطقه در این زمینه کم کاری داشتند پای کار بیایند که جای تقدیر و تشکر دارد.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، یادآور شد: یکی دیگر از تذکرهایی که به وزیر نفت داده بودیم در رابطه با وضعیت سوخت ماشین آلات کشاورزی و خودروهای سنگین بود چرا که هنوز درست نشده و لازم است اقدام جدی در این خصوص انجام شود./

پایان پیام

  • کد خبر : 380718
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار