خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/01/21 - 11:43
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
آزادی‌خواه:

چرا شهر جهانی تولید انگور باید با مشکل سرمازدگی محصولات کشاورزی مواجه باشد؟

نماینده مردم ملایر در مجلس، با بیان اینکه سرمازدگی محصولات کشاورزی مساله مهمی است که در این منطقه همیشه با آن مواجه هستیم گفت: ملایر شهر جهانی تولید انگور است اما برای رفع مشکل سرمازدگی محصولات کشاورزی آن تاکنون اتفاق درخوری نیفتاده است.

احد آزادی‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اینکه تامین آب یکی از مهمترین مسائلی است که در حوزه انتخابیه خود با آن مواجه هستیم، گفت: تامین آب در این منطقه از اهمیت بسزایی برخوردار است چراکه هم در حوزه کشاورزی با مشکلات جدی در تامین آب مواجه هستیم و هم تامین آب شرب در روستاها موضوع بسیار مهمی است که پیگیر آن هستیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: متاسفانه سال گذشته بیش از 50 روستای این منطقه با تنش آبی مواجه بودند که در تلاش هستیم این مشکل را در سال جدید حل کنیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: سرمازدگی محصولات کشاورزی مساله مهمی است که در این منطقه همیشه با آن مواجه هستیم و این در حالی است که ملایر شهر جهانی تولید انگور است اما برای رفع مشکل سرمازدگی محصولات کشاورزی آن تاکنون اتفاق درخوری نیفتاده است.

عضو مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: اشتغال جوانان از دیگر موضوعات مهمی است که قطعا در مجلس دوازدهم تا حصول نتیجه مطلوب به طور ویژه پیگیری خواهیم کرد./

پایان پیام

  • کد خبر : 377028
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار