خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/22 - 14:29
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
ذاکر:

چرا در آذربایجان غربی 15 هزار نیرو کمتر از سایر استان‌ها توسط دستگاه‌های اجرایی جذب شده‌ است؟

نماینده مردم ارومیه در مجلس، با بیان اینکه در آذربایجان غربی نسبت به سایر استان‌هایی که جمعیت مشابه یا کمتر از این استان دارند تعداد 15 هزار نفر نیرو توسط دستگاه‌های اجرایی کمتر جذب شده است این اقدام را تبعیض آشکار خواند که برای رفع آن با سازمان اداری و استخدامی مکاتبه کرده است.

سید سلمان ذاکر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در انتقاد به تبعیض سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص نحوه جذب نیرو توسط دستگاه‌های اجرایی در استان‌های مختلف، گفت: متاسفانه در استان آذربایجان غربی نسبت به سایر استان‌هایی که جمعیت مشابه یا کمتر از این استان دارند تعداد 15 هزار نفر نیرو توسط دستگاه‌های اجرایی کمتر جذب شده است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: این موضوع از این نظر دارای اهمیت است که در این استان تعداد زیادی جوانان تحصیلکرده و نخبه داریم که جویای کار هستند که با رفع این مشکل می‌توان به مشکلات آنها پایان بخشید.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: بی‌تردید این یک تبعیض آشکار است بنابراین در این رابطه با سازمان اداری و استخدامی کشور مکاتبه کردم و همچنان پیگیر هستیم تا این مشکل رفع شود.

عضو مجمع آذربایجان غربی در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: پیگیری برای افزایش حقوق کارکنان نیروهای مسلح و افراد فعال در مرزها اعم از دکل‌ها و پاسگاه‌ها و تامین تجهیزات لازم برای آنها از دیگر موضوعاتی است که به طور جدی در حال پیگیری هستیم./

پایان پیام

 

  • کد خبر : 378236
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار