خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/04 - 10:36
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
فیروزی مطرح کرد

پیگیری موضوعات حوزه آب شهرستان فسا در جلسه با مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای فارس

نماینده مردم فسا در مجلس از پیگیری موضوعات حوزه آب شهرستان فسا در جلسه با مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای فارس خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، حجت‌الله فیروزی نماینده مردم فسا به منظور پیگیری مسائل و موضوعات حوزه آب شهرستان فسا، با مهندس بدری مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان فارس دیدار و گفت‌وگو کرد.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح این نشست، گفت: در این جلسه با توجه به تکمیل پروژه خط انتقال آب از سد رودبال شهر ایج به فسا به طول ۱۰۲ کیلومتر و به ارزش بالغ بر ۳ هزار میلیارد تومان و تکمیل سد تاخیری تغذیه ای تنگ خمار، در خصوص افتتاح آن با حضور وزیر نیرو تبادل نظر صورت گرفت.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: براساس توضیح مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان فارس، برای حضور وزیر نیرو برای افتتاح این دو پروژه مهم شهرستان فسا در اردیبهشت ماه، مکاتبه شده است و منتظر تعیین زمان حضور وزیر برای افتتاح این دو پروژه هستیم.

وی افزود: همچنین در این جلسه با توجه به مصوبه انتقال آب از سد سلمان فارسی شهرستان قیر و کارزین به فسا، تبادل نظر صورت گرفت و با عنایت به انجام بخشی از مطالعات انجام این پروژه مهم، مقرر شد در اجرای این پروژه تسریع به عمل آید.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اضافه کرد: با توجه به پیگیری‌های قبلی برای حفر و تجهیز یک حلقه چاه در روستای امیر حاجیلو، در این جلسه این موضوع نیز مورد تبادل نظر قرار گرفت و با توجه به حجم خوب آب این چاه، مراحل تجهیز و انتقال آب با سرعت بیشتری انجام شود./

پایان پیام

  • کد خبر : 377555
کلمات کلیدی
فاطمه ضرغامی
خبرنگار

فاطمه ضرغامی

آخرین اخبار