خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/09 - 09:45
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
محبی نجم آبادی عنوان کرد

پیگیری مشکلات معیشتی خدمتگذاران مدارس و مطالبات معلمان خارج از کشور

نماینده مردم سبزوار در مجلس در دیدار با وزیر آموزش و پرورش از پیگیری مشکلات معیشتی خدمتگذاران مدارس و مطالبات معلمان خارج از کشور خبر داد.

بهروز محبی نجم آبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ با اشاره به دیدار با رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش گفت: در این دیدار وزیر آموزش و پرورش گزارش مبسوطی از اقدامات حوزه وزارت ارائه کرد و ایجاد سازمان ملی تعلیم و تربیت کودکان و لایحه سازمان اقتصادی آموزش و پرورش و اجرا و اصلاح رتبه‌بندی را از اهم اقدامات دولت مردمی عنوان کرد .

نماینده مردم سبزوار،جوین،جغتای، داورزن،خوشاب،ششتمد ومنطقه روداب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین در این دیدار وزیر آموزش و پرورش بزرگترین آفت را تعداد اولویت‌ها دانست و سهم آموزش و پرورش از بودجه عمومی را کمترین در کشورهای منطقه دانست.

وی افزود: در این نشست درخواست شد که در اعتبارات متوازن، سهم آموزش و پرورش را جدی تر ببینند و سازمان نوسازی و تجهیز مدارس نیز با تخصیص اعتبار ویژه با  این اقدام نمایندگان همراهی کند .

این نماینده مجلس در دوره یازدهم بیان کرد: همچنین در این نشست به امتحانات نهایی دانش آموزان اشاره شد که اگر با سختگیری برگزار شود باز هم موسسات نقش تعیین کننده خواهند داشت لذا آزمون‌ها باید بر اساس تعریف اهداف رفتاری و در سطح کتاب برگزار گردد.

محبی نجم آبادی اظهار کرد: لزوم پرداخت رفاهیات به فرهنگیان عزیز ، مرتفع کردن مشکلات معیشتی خدمتگذاران مدارس ،توجه به حل مشکل همکاران در رتبه بندی ، پرداخت الباقی مطالبات معلمان خارج از کشور از دیگر مطالب مطرح شده در این نشست بود./

پایان پیام

  • کد خبر : 377716
کلمات کلیدی
علیرضا خادمی
خبرنگار

علیرضا خادمی

آخرین اخبار