خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/03/22 - 10:46
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
فرزانه عنوان کرد

پیگیری مسئله برق دار کردن چاه های عمیق کشاورزی در محمودآباد

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس با اشاره به حضور رییس سازمان مدیریت بحران کشور در محمودآباد، خواستار پیگیری مسئله برق دار کردن چاه های عمیق کشاورزی در این شهرستان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ ولی اله فرزانه نماینده مردم نور و محمودآباد و عضو مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی از حضور  محمدحسن نامی رییس سازمان مدیریت بحران کشور در شهرستان محمودآباد خبر داد.



براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس  در دوره یازدهم در این خصوص گفت: در جلسه ای با حضور امام جمعه سرخ رود، فرماندار شهرستان، بخشدار، شهردار و اعضای محترم شورای بخش و شهر سرخ رود، معاون اداره آب منطقه ای استان، تعدادی از مسئولین دستگاه های اداری شهرستان و جمعی از کشاورزان و معتمدین منطقه شهری سرخ رود صورت گرفت، مشکلات و درخواست های متعدد شهرستان اعم از برق دار کردن چاه های عمیق کشاورزی، دیواره های حفاظتی رودخانه ها و ترمیم پل های حادثه خیز مورد گفتگو و تبادل نظر قرار گرفت.



وی افزود: در پایان این جلسه، بازدید میدانی  از پروژه در حال احداث دیوانه بتنی رودخانه هراز منتهی به شهر سرخ رود صورت گرفت که به دلیل بالابودن هزینه اتمام کار، از سوی شهرداری سرخ رود تقاضای تخصیص اعتبار ملی شد.



فرزانه بیان کرد: همچنین در مقصد بعدی، پروژه احیای رودخانه چای رود  شهر محمودآباد، حدفاصل میدان سلیمانی به دریا مورد بازدید قرار گرفت.



همچنین رییس سازمان بحران کشور گفت: با توجه به دغدغه های مهندس فرزانه در مورد برخی از پروژه های شهرستان در منطقه حضور یافتیم، حداکثر مساعدت جهت پیگیری در راستای تخصیص اعتبار لازم برای برخی از این پروژه ها خصوصا مسئله برق دار کردن چاه های عمیق کشاورزی را خواهیم نمود./



پایان پیام

  • کد خبر : 363171
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار