خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/20 - 15:12
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
ورناصری مطرح کرد؛

پیگیری ساخت بیمارستان تامین اجتماعی در مسجدسلیمان از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان با اشاره به ساخت بیمارستان تامین اجتماعی در مسجدسلیمان، گفت: این درمانگاه نیاز مردم مسجدسلیمان است که به وزیر کار و تعاون جهت رفع موانع احداث و بهره برداری از این درمانگاه تاکید شد.

علیرضا ورناصری نماینده مردم شهرستان‌های مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در مورد جزییات نشست خود با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بیان مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه پرداخت و گفت: در این نشست خواستار تسریع روند اجرایی احداث پتروپالایش مسجدسلیمان، شهرک‌های شیمیایی در چهارشهرستان، رفع موانع سر راه این پروژه‌ها و تخصیص تسهیلات خود اشتغالی به مددجویان از سوی نهادهای حمایتی از مطالبات به حق مردم منطقه شدیم.

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این دیدار مسائل و مشکلات فنی حرفه‌ای چهار شهرستان حوزه انتخابیه پیگیری شد، افزود: با توجه به‌ وضعیت بیکاری در منطقه باید طرح‌های زود بازده و اشتغالزا در اولویت قرار گیرد و در این خصوص بانک رفاه کارگران جهت پرداخت تسهیلات اقدام نماید.

عضو مجمع نماندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: موضوع دیگری که در این نشست مطالبه شد، رسیدگی به مجموعه رفاهی ورزشی کارگران مسجدسلیمان بود که در این خصوص مساعدت وزیر گرفته شد.

ورناصری درخصوص احداث ساختمان درمانگاه تامین اجتماعی مسجدسلیمان، تصریح کرد: این درمانگاه نیاز مردم شریف مسجدسلیمان است که به وزیر کار و تعاون جهت رفع موانع احداث و بهره برداری از این درمانگاه تاکید شد./

پایان پیام

  • کد خبر : 378177
کلمات کلیدی
محبوبه اشرفی پیمان
خبرنگار

محبوبه اشرفی پیمان

آخرین اخبار