خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/24 - 11:14
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
حدادی عنوان کرد

پیگیری رفع نوسانات برقی در فصل گرما در مجموعه های صنعتی و کشاورزی استان البرز

عضو مجمع نمایندگان استان البرز در مجلس یازدهم از پیگیری رفع نوسانات برقی در فصل گرما در مجموعه صنعتی و کشاورزی استان خبر داد.

علی حدادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت: در خصوص پیگیری وضعیت توزیع برق در حوزه انتخابیه گفت: در این خصوص دیداری با مدیرکل شرکت نیروی توزیع برق استان البرز صورت گرفت و در این نشست گزارشی از آخرین اقدامات صورت گرفته این شرکت در استان تشریح شد.

نماینده مردم ساوجبلاغ، طالقان، نظر آباد و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین در این دیدار موضوعات و مشکلات مطرح شده در بازدیدهای میدانی صورت گرفته از سوی مردم مورد مطالبه و پیگیری قرار گرفت.

وی افزود: در این دیدار مواردی از جمله تدبیر جهت رفع نوسانات برقی در مجموعه صنعتی و کشاورزی در فصل گرما و تامین برق مورد نیاز کشاورزان و صنعتگران و توجه ویژه به تامین برق مورد نیاز در حوزه شهری و مدیریت سیستم برق حوزه انتخابیه صورت گرفت.

حدادی بیان کرد: همچنین جابجا کردن تیرهای برق مزاحم در معابر روستایی و تامین بوجه جهت روشنایی مورد نیاز ، حل مشکل روشنایی معابر حوزه انتخابیه به ویژه شهر جدید مهستان و مهیا نمودن چشم اندازی جهت بهرمندی از ظرفیت های جدید و فرهام نمودن زیرساخت های موجود نیز در این نشست مورد پیگیری قرار گرفت./

پایان پیام

  • کد خبر : 378327
کلمات کلیدی
علیرضا خادمی
خبرنگار

علیرضا خادمی

آخرین اخبار