خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/03/26 - 13:53
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
فیروزی مطرح کرد:

پیگیری دریافت اعتبار از منابع دولتی برای اجرای پروژه‌های عمرانی در شهر فسا

نماینده مردم فسا در مجلس گفت: پیگیری دریافت اعتبار از منابع دولتی برای اجرای پروژه‌های عمرانی در شهر فسا و تکمیل و رفع مشکلات مردم در برخی از پروژه ها را همچنان مثل گذشته دنبال خواهیم کرد.

به گزارش   خبرگزاری خانه ملت، حجت اله فیروزی نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی با همراهی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر فسا از پروژه‌های عمرانی شهرداری از جمله محل ایجاد میدان ورودی شهر، پارک بانوان، مجموعه ورزشی جنوب، پارکینگ بیمارستان امام حسین (ع)، باغ زاهدی و پارک کودک بصورت میدانی بازدید کرده و از روند اجرا و مشکلات این پروژه‌ها بازید بعمل آورد.



فیروزی در حاشیه بازدید از پروژه های شهری، ضمن قدردانی از اعضای شورا و شهردار فارس به جهت اقدامات ارزشمندشان در حوزه‌های اجرایی و فرهنگی و خدماتی و پرهیز از ورود به حواشی، بر لزوم سرعت بخشیدن به اجرای پروژه ها بویژه میدان ورودی شهر فسا که سبب حل مشکل تردد ساکنان شهرک طالقانی خواهد شد و پروژه پارک بانوان که مطالبه مستمر بانوان شهر ستان فسا است، تاکید کرد.



عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار کرد: پیگیری دریافت اعتبار از منابع دولتی برای اجرای پروژه های عمرانی در شهر فسا و تکمیل و رفع مشکلات مردم در برخی از پروژه ها را همچنان مثل گذشته دنبال خواهیم کرد.



همچنین با عنایت به مصوبه مجلس برای تحویل قیر رایگان به شهرداری‌ها، نماینده مردم شهرستان فسا در راستای مسئولیت های نظارتی از روند اجرای قوانین و انجام آسفالت معابر و مشکلات اجرایی این حوزه کسب اطلاع کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 363449
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار