خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/12/23 - 14:31
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
رضایی خبر داد:

پیگیری جهت رفع مشکل آب شرب روستاهای حوزه انتخابیه/ اخذ امکانات برای بیمارستان های کنگاور، صحنه و هرسین

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس گفت: با مکاتبات و پیگیری هایی که صورت گرفته است تعدادی از تجهیزات پزشکی به بیمارستان های حوزه انتخابیه اختصاص یافت که این مهم نیز با مساعدت وزارت بهداشت انجام گرفته است.

علی رضایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت:  با تلاش های انجام شده برای رفع مشکلات بهداشت و درمان حوزه انتخابیه چند مرکز جامع سلامت و خانه بهداشت در حوزه انتخابیه احداث شد که این موضوع برای ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان بسیار ارزشمند است و امیدوارم با مساعدت وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی خدمات پزشکی در شهرستان های حوزه انتخابیه دو چندان شود.



وی افزود: همچنین با مکاتبات و پیگیری هایی که صورت گرفته است تعدادی از تجهیزات پزشکی به بیمارستان های کنگاور، صحنه و هرسین اختصاص یافت که این مهم نیز با مساعدت وزارت بهداشت انجام گرفته است و امیدواریم که وزارتخانه مذکور مساعدت های بیش تری در این زمینه داشته باشند.



نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس بیان کرد: با پیگیری های انجام شده و با مساعدت های وزارت راه و شهر سازی جاده های چندین روستای حوزه انتخابیه آسفالت شدند و البته براساس قول های داده شده مقرر گردیده مسیرهای باقی مانده هم آسفالت شوند که امیدواریم در اسرع وقت انجام شود.



این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: برای حل مشکل آبرسانی به روستاهای حوزه انتخابیه نیز اقداماتی انجام گرفته است و با مساعدت وزارت نیرو مشکل آب شرب چند روستای حوزه انتخابیه برطرف شود و امیدواریم دیگر روستاها هم مشکل آب شربشان حل شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 358908
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار