خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/12/10 - 15:36
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
حسینی خبر داد:

پیگیری جهت تامین اعتبار برای تسریع در تکمیل ساختمان فنی و حرفه ای کارون

نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: تلاش هایی جهت تامین اعتبار برای تسریع در تکمیل ساختمان فنی و حرفه ای کارون انجام شده و البته قول مساعدی نیز در این رابطه داده شد که امیدواریم هرچه سریع ترعملیاتی شود.

سیدکریم حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  به اقدامات انجام شده خود در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر  به همراه فرماندار، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر کارون و مسئولان فنی حرفه ای استان از ساختمان نیمه کاره سازمان فنی و حرفه ای شهرستان کارون بازدید نمودیم تا اقداماتی در رابطه با تکمیل این ساختمان انجام گیرد.



وی افزود: با توجه به اهمیت اشتغالزایی و نیروی کار ماهر  بازدیدی را به همراه مسئولان استانی و محلی از مرکز فنی و حرفه ای شهرستان کارون انجام دادیم و البته مسئولان نیز قول مساعد دادند که اعتبار تکمیل این ساختمان تامین شود تا هر چه سریع تر تکمیل گردد.



نماینده مردم اهواز در مجلس بیان کرد: یکی از مسائل مهم مرکز فنی و حرفه ای شهرستان کارون ساختمان نیمه کاره این مرکز آموزشی است که مقرر شد با مشارکت بخش های مختلف از جمله سازمان برنامه و بودجه پیگیر تخصیص اعتبار برای تکمیل این ساختمان باشیم و کارگاه های آموزشی برای حرفه آموزان برگزار گردد.



حسینی عنوان کرد: امیدواریم با تکمیل این مرکز آموزشی فعالیت های خوبی در بحث اشتغالزایی اتفاق بیافتد و همچنین باید اقدامات جهت آسفالت جاده دسترسی به این مرکز آموزشی انجام شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 358106
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار