خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/05/25 - 10:36
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
سلیمی خبر داد

پیگیری جهت ایجاد رشته های جدید در مجتمع آموزشی سلامت محلات

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس گفت: پیگیری های لازم جهت ایجاد رشته های جدید در مجتمع آموزشی سلامت محلات انجام شد که امیدوارم در اسرع وقت این موضوع انجام شود.

علیرضا سلیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر نشستی با سرپرست وزارت ورزش داشتم که در این دیدار پیرامون حل مشکلات ورزش حوزه انتخابیه مباحثی مطرح شد تا اقدامات لازم انجام شود.



وی افزود: از مباحثی که در این نشست مطرح شد موضوع رفع مشکل زمین چمن شهر دلیجان و استخر فتح المبین محلات و همچنین رفع مشکل ورزش روستایی و احداث زمین چمن روستایی در حوزه انتخابیه بوده است.



نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس گفت: همچنین دیداری هم با معاون آموزشی وزیر بهداشت داشتم که در این نشست پیرامون ایجاد رشته های جدید در مجتمع سلامت محلات مثل پرستاری و فوریت های پزشکی بحث شد و مقرر شد در دفترچه کنکور سال تحصیلی جدید گنجانده شود.



این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: در ضمن مقرر شد بودجه لازم برای خرید تجهیزات مجتمع سلامت محلات تامین شود که امیدوارم این اقدامات در اسرع وقت انجام گیرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 366786
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار