خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/01/26 - 08:56
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
گودرزی خبر داد

پیگیری جهت احداث شهرک سلامت ازنا

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس گفت: در روزهای اخیر دومین نشست امکان سنجی در خصوص احداث شهرک سلامت ازنا با حضور رئیس سازمان نظام پزشکی و ریاست هلال احمر برگزار شد و پیرامون این موضوع مباحثی مطرح شد که مقرر گردید با حضور مسئولان زیربط در محل تصمیمات نهایی اتخاذ شود.

حسین گودرزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر دومین نشست امکان سنجی در خصوص احداث شهرک سلامت ازنا با حضور رئیس سازمان نظام پزشکی و ریاست هلال احمر برگزار شد و پیرامون این موضوع مباحثی مطرح شد که مقرر گردید با حضور مسئولان زیربط در محل تصمیمات نهایی اتخاذ شود.



وی افزود: نشستی هم با وزیر میراث فرهنگی پیرامون موضوعاتی نظیر مرمت مزار شمس تبریزی در تله زنگ، تکمیل کاوش در تپه ترشاب دورود و تپه کیوان ازنا، ساماندهی نیروی انسانی ادارات میراث دو شهرستان و ایجاد بازارچه صنایع دستی در شهرستان های ازنا و دورد از مواردی بود که در این نشست مطرح شد و دستورات لازم نیز صادر شد.



نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس بیان کرد: دیدار و گفت و گویی نیز با وزیر ورزش داشتم که در این دیدار نیز مواردی مطرح و مقرر شد انجام گیرد که می توان به تامین اعتبار تکمیل قرارگاه کوهستان طیان ازنا، اخذ مجوز احداث سالن 2 هزار نفره مسابقات شهرستان ازنا، تامین اعتبار جهت تکمیل خانه کوهنورد و دیوار سنگ نوردی دورود اشاره کرد.



این نماینده مردم در مجلس گفت: همچنین از موضوعات دیگری که مطرح شد درخواست تامین اعتبار برای هئیت های ورزشی دو شهرستان، تامین دو عدد تشک تاتامی جودو و تاکید بر تامین اعتبار لازم برای پروژه های نیمه تمام دو شهرستان بوده است./



پایان پیام

  • کد خبر : 359999
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار