خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/05/25 - 10:53
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
مبلغی خبر داد

پیگیری تامین اعتبار برای تکمیل پروژه های درمانی کوهدشت و رومشکان

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس گفت: پیگیری هایی جهت تامین اعتبار برای تکمیل پروژه های درمانی کوهدشت و رومشکان صورت پذیرفت که امیدوارم این موضوعات سریعا انجام شود.

محمدرضا مبلغی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان شهرستان های کوهدشت و رومشکان اشاره کرد و گفت: در نشست با وزیر بهداشت پیگیری رفع مشکلات بهداشت و درمان حوزه انتخابیه از تامین اعتبار جهت تکمیل پروژه های درمانی شدم که مقرر شد اقدامات لازم در این زمکینه انجام گیرد.



وی افزود: در این نشست بر ضرورت تکمیل بیمارستان رازی کوهدشت و تخصیص هرچه بیش تر اعتبار مصوب سفر رئیس جمهور تاکید شد که قرار بر این در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.



نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس بیان کرد: همچنین از موضوعات دیگری که در این نشست مطرح شد تامین اعتبار پروژه های نیمه تمام بهداشتی و درمانی حوزه انتخابیه، تامین اعتبار بیمارستان 64 تختخوابی رومشکان، صدور مجوز مجتمع آموزش عالیسلامت در کوهدشت و پرداخت بدهی های بیمارستان امام خمینی بوده است.



این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: وزیر بهداشت نیز قول مساعد دادند تا مباحث مطرح شده را انجام دهند که امیدوارم در اسرع وقت این موضوعات انجام گیرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 366793
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار