خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/16 - 11:32
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
بابایی‌کارنامی تشریح کرد:

پیگیری برای رفع تداخل اسناد زمین‌های مورد اختلافی مازندران با منابع ملی/شرط لازم برای الحاق زمین‌های متصل به حریم شهرهای مازندران به بافت شهری

نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس، به تشریح اقدامات انجام شده در جهت رفع تداخل اسناد زمین‌های مورد اختلافی بین زمین‌های کشاورزی مردم مازندران و منابع ملی و شرط لازم برای الحاق زمین‌های متصل به حریم شهرهای مازندران مختص بخش خصوصی به بافت شهری پرداخت.

علی بابائی کارنامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در جهت رفع تداخل اسناد زمین‌های مورد اختلاف در حوزه انتخابیه خود، گفت: تداخل اسناد زمین‌های مورد اختلافی بین زمین‌های کشاورزی مردم مازندران و منابع ملی یکی از مشکلات عدیده‌ای است که باید طبق مصوبه مجلس از سوی وزارت جهاد کشاورزی پیگیری و رفع شود.

نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: ما همچنان پیگیر اجرای مصوبه مجلس در این زمینه هستیم و قطعا به طور جدی پیگیری خواهیم کرد که تا پایان سال به نتیجه مطلوب منتهی شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، با ارزیابی مثبت از تعیین مشوق و ارائه تسهیلاتی برای ساخت مسکن ملی در این منطقه، تصریح کرد: عملکرد دولت در زمینه ساخت مسکن ملی کافی نیست اما سیاست‌های جدیدی که در جهت تعیین مشوق و ابلاغ مصوبات لازم از سوی دولت اعمال شده است، باعث می‌شود که اتفاقات مثبتی در این حوزه بیفتد.

عضو مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به یکی از مشوق‌های مطلوب در این حوزه، یادآور شد: اعلام شد که این آمادگی وجود دارد که زمین‌های متصل به حریم شهرهای مازندران مختص بخش خصوصی به بافت شهری الحاق شوند منوط براینکه 50 درصد از این زمین‌ها برای ساخت مسکن ملی اختصاص داده شود که این اقدام قطعا به اتفاقات مطلوبی منجر خواهد شد./

پایان پیام

  • کد خبر : 378008
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار