خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/12/15 - 09:04
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
حسین پور خبر داد

پیگیری برای راه اندازی و ارتقا دکل های مخابراتی در برخی روستاهای اسفراین

نماینده مردم اسفراین در مجلس گفت: در روستاهای حوزه انتخابیه مشکلاتی همچون اینترنت تلفن‌های ثابت،آنتن دهی خطوط همراه و اینترنت همراه وجود دارد لذا تلاش هایی شده است تا این موضوعات برطرف شوند و قطعا با مساعدت وزارت ارتباطات شاهد یک تحول در این بخش خواهیم بود.

امان اله حسین پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با تلاش های انجام شده در روزهای اخیر اینترنت ثابت و ارتقاء دکل همراه اول در روستای حسن آباد دهستان میلانلو راه اندازی و همزمان چند پروژه مخابراتی دیگر نیز در شهرستان اسفراین افتتاح شد.



وی افزود: در روستاهای حوزه انتخابیه مشکلاتی همچون اینترنت تلفن‌های ثابت،آنتن دهی خطوط همراه و اینترنت همراه وجود دارد لذا تلاش هایی شده است تا این موضوعات برطرف شوند و قطعا با مساعدت وزارت ارتباطات شاهد یک تحول در این بخش خواهیم بود.



نماینده مردم اسفراین در مجلس بیان کرد: همچنین با تلاش های انجام شده پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهرستان بام و صفی آباد به متراژ ۱۲۰ متر و با هزینه یک میلیارد و پانصد میلیون تومان بهره برداری رسیده است که این نیز در این دو سال اخیر اتفاق افتاده است.



این نماینده مردم در مجلس گفت: برای رفع مشکل آب شرب روستاها نیز تلاش هایی صورت گرفته است و اقداماتی هم در این رابطه صورت پذیرفته است اما انتظار می رود وزارت نیرو مساعدت بیش تری را در این رابطه داشته باشد تا مشکل روستاییان عزیز در این رابطه برطرف شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 358463
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار