خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/22 - 10:52
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
کریمی خبر داد

پیگیری برای حفاظت از فضای سبز منطقه سده و حل مشکل تامین آب باغات انگور منطقه تخت شاه فیجان

نماینده مردم اراک در مجلس از پیگیری برای حفاظت از فضای سبز منطقه سده و حل مشکل تامین آب باغات انگور منطقه تخت شاه فیجان خبر داد.

علی اکبر کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره اقدامات انجام گرفته در راستای حفاظت از فضای سبز منطقه سده در جنوب اراک، گفت:  به منظور حفاظت از فضای سبز منطقه سده در جنوب اراک و حل مشکل تامین آب باغات انگور منطقه تخت شاه فیجان، جلسه‌ای با حضور مدیران سازمان جهاد کشاورزی، شرکت آب منطقه‌ای، شرکت آب و فاضلاب، سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری و نمایندگان باغداران و کشاورزان این منطقه برگزار شد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد ادارات فوق نسبت به انجام وظایف معین شده برای تامین آب باغات یاد شده، اقدام کنند تا در تابستان امسال باغات مذکور آبیاری شوند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: مسئولیت اصلی پیگیری موضوع و اعلام نتیجه با سازمان جهاد کشاورزی است و سایر ادارات مربوطه به‌ویژه شرکت آب منطقه‌ای باید برای اجرایی شدن تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه و حفاظت و توسعه فضای سبز در منطقه سده در جنوب اراک پیگیری و تلاش به موقع را به‌عمل آورد./

پایان پیام

  • کد خبر : 378219
کلمات کلیدی
فاطمه ضرغامی
خبرنگار

فاطمه ضرغامی

آخرین اخبار