خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/16 - 11:01
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
حدادی مطرح کرد

پیگیری برای تامین اعتبار جهت تکمیل تصفیه‌خانه آب شهر جدید مهستان

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس بر تامین اعتبار جهت تکمیل تصفیه‌خانه آب شهر جدید مهستان که تاکنون حدود 70 درصد نیز پیشرفت فیزیکی داشته، تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان در مجلس شورای اسلامی از تصفیه‌خانه آب شهر جدید مهستان بازدید کرد.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی در این بازدید با تأکید بر لزوم تکمیل و اتمام این پروژه مهم برای مردم این منطقه، گفت: پیگیری‌های لازم برای تأمین اعتبار جهت تکمیل تصفیه‌خانه‌ی آب شهر جدید مهستان که تاکنون حدود ۷۰ درصد نیز پیشرفت فیزیکی داشته است، انجام خواهد شد.

وی در جلسه‌ای که در حاشیه این بازدید با حضور مسئولان مربوطه شرکت‌های آب و فاضلاب و آب منطقه‌ای استان و شهرستان‌های حوزه انتخابیه برگزار شد، نسبت به قطعی‌های آب در برخی شهرستان‌ها به‌خصوص در نظرآباد و ساوجبلاغ تذکر داد.

 این نماینده مردم در مجلس دوازدهم در ادامه نسبت به عدم افتتاح خط انتقال آب شرب از سد طالقان به شهرستان نظرآباد نیز گلایه کرد و تأکید کرد: باید هر چه زودتر مقدمات افتتاح این پروژه عظیم که با صرف اعتبارات ملی به انجام رسیده فراهم شود تا مردم شریف شهرستان نظرآباد بتوانند از این نعمت الهی بهره‌مند شوند./

پایان پیام

  • کد خبر : 381740
کلمات کلیدی
فاطمه ضرغامی
خبرنگار

فاطمه ضرغامی

آخرین اخبار