خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/03/27 - 13:55
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
حسین زاده خبر داد:

پیگیری برای بهبود سهمیه منطقه‌ای کنکور لار

نماینده مردم لارستان و خنج و گراش و اوز در مجلس از پیگیری برای بهبود سهمیه‌ منطقه‌ای کنکور لار خبر داد و گفت: در این رابطه در تیرماه تصمیم گیری می‌شود.

حسین حسین زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به دیدار خود با پورعباس رئیس سازمان سنجش آموزش کشور، گفت: در این دیدار موضوع تغییر سهمیه کنکور لاری‌ها پیگیری و مقرر شد در این رابطه در تیرماه تصمیم گیری صورت گیرد.



نماینده مردم لارستان و خنج و گراش و اوز در مجلس با اشاره به محرومیت‌های حوزه انتخابیه خود، اظهار کرد: در راستای اجرای عدالت آموزشی این درخواست وجود دارد که سهمیه دانش‌آموزان لار در کنکور سراسری از منطقه ۲ به منطقه ۳ تغییر یابد و در این رابطه سهمیه شهرستان‌های همجوار نیز منطقه ۳ است.



وی اضافه کرد: رئیس سازمان سنجش آموزش در این دیدار عنوان کرد که این درخواست در کمیسیونی که در تیر ماه برگزار خواهد شد، بررسی می‌شود و در صورت موافقت و تأیید نهایی، سهمیه دانش‌آموزان لاری در کنکور سراسری، منطقه ۳ خواهد شد.



حسین زاده یادآور شد: با تغییر سهمیه کنکور دانش‌آموزان مدارس شهر لار، میزان و کیفیت قبولی دانش‌آموزان در دانشگاه‌ها بهبود پیدا خواهد کرد و امیدواریم این درخواست به حق مورد پذیرش قرار گیرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 363482
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار