خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/27 - 08:46
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
محبی نجم آبادی خبر داد

پیگیری اخذ ماه 23 برای جاده ها و شریان های اصلی غرب استان خراسان رضوی

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب، داورزن و ششتمد در مجلس از پیگیری اخذ ماه 23 برای جاده ها و شریان های اصلی غرب استان خراسان رضوی خبر داد.

بهروز محبی نجم آبادی نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب، داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ با اشاره به پیگیری طرح های حوزه انتخابیه گفت: در این خصوص دیداری با معاون پارلمانی سازمان برنامه و بودجه کشور صورت گرفت و در درخصوص چگونگی وضعیت ماده ۲۳ جاده ها و شریان های اصلی منشعب از سبزوارپیگیری های لازم صورت گرفت.

این نماینده مجلس در دوره دوازدهم ادامه داد: در این دیدار معاون پارلمانی سازمان برنامه و بودجه کشور ضمن تماس تلفنی با مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی گزارش کاملی ازوضعیت ماده ۲۳ دو جاده سلطان آباد به حکم آباد و شفیع آباد و نیز ماده ۲۳ جاده سبزوار به سلطان آباد و دوغایی بیان نمود. در پایان قول مساعدت درپیگیری و کمک به عملیاتی شدن این دو اولویت مهم جاده ای استان را داد.

وی افزود: همچنین دیداری با مشاور اجتماعی وزیر نفت صورت گرفت و پیرو جلسات قبل و قول های مساعد وزیر نفت برای اجرای چمن‌های مصنوعی و طرح‌ های هادی در سبزوار از محل مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت مقرر گردید گزارش این پروژه‌ها به شورای برنامه‌ریزی استان ارائه شود تا پس از اخذ مجوز شورای برنامه‌ریزی استان معاونت اجتماعی وزارت نفت نسبت به تامین اعتبار آنها اقدام کند./

پایان پیام

  • کد خبر : 380548
کلمات کلیدی
علیرضا خادمی
خبرنگار

علیرضا خادمی

آخرین اخبار