خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/18 - 10:12
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
حدادی عنوان کرد

پیگیری آخرین وضعیت طرح جامع شهری و تفصیلی شهر کوهسار و چهارباغ

ماینده مردم ساوجبلاغ ،نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس از پیگیری آخرین وضعیت طرح جامع شهری و تفصیلی شهر کوهسار و چهارباغ خبر داد.

علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ ،نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ با اشاره به پیگیری وضعیت راه و شهرسازی حوزه انتخابیه گفت: در این خصوص دیداری با مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز و معاونین صورت گرفت و در این نشست گزارشی از آخرین وضعیت اقدامات انجام شده در اداره کل راه و شهرسازی استان ارائه شد.

وی اضافه کرد: در این نشست همچنین موضوعات مرتبط با شهرستان های ساوجبلاغ ،نظرآباد، طالقان و به خصوص چهارباغ با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار چهارباغ مورد بررسی قرار گرفت.

حدادی بیان کرد: در این نشست نیز موارد حوزه انتخابیه مورد بررسی قرار گرفت که از جمله آنها بررسی آخرین وضعیت طرح جامع و تفصیلی شهر کوهسار و چهارباغ، تقاطع غیر هم سطح آزاد راه دسترسی کوهسار و شهر گلسار  و پیگیری دسترسی آزاد راه غدیر و آخرین اقدام در این خصوص صورت گرفت.

وی ادامه داد: همچنین بررسی عملیات آخرین وضعیت اجرائی تونل و تکمیل ایمن سازی جاده هشتگرد به طالقان و بررسی آخرین وضعیت مسکن ملی در حوزه انتخابیه به ویژه شهر جدید مهستان و چهارباغ نیز در این دیدار صورت گرفت./

پایان پیام

  • کد خبر : 378088
کلمات کلیدی
علیرضا خادمی
خبرنگار

علیرضا خادمی

آخرین اخبار