خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/04/30 - 18:59
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
یوسفی در گردهمایی دهیاران شهرستان اهواز عنوان کرد:

پیشرفت و بهبود زندگی در روستا؛ با بیشتر شدن محدوده طرح هادی و توسعه روستایی

نماینده مردم اهواز، باوی،حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی در گردهمایی دهیاران شهرستان اهواز در محل استانداری خوزستان گفت: با بیشتر شدن محدوده طرح هادی و توسعه روستایی، روستاییان شاهد پیشرفت و بهبود زندگی در روستا خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی در گردهمایی دهیاران شهرستان اهواز در محل استانداری خوزستان گفت: علاوه بر این مبلغ ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار از محل عوارض آلایندگی به خوزستان اختصاص یافته که آماده توزیع است.



وی افزود: اقدامات خوبی در سال های اخیر برای توسعه روستایی انجام شده که از آن جمله می توان به افزایش سهم سه درصدی به چهار درصدی اعتبار دهیاری‌ها و شهرداری‌ها، توزیع قیر رایگان در روستاها و افزایش هزینه سرانه گاز برای گازرسانی به مناطق دور افتاده و روستاهای کوچک اشاره کرد.



این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: گله مندی روستاییان در حوزه اجرای طرح هادی به حق است، اصلاحاتی در این خصوص در حال انجام است که اختیارات دستگاه هایی همچون دهیاران و بنیاد مسکن بیشتر شود تا محدوده طرح هادی و توسعه روستایی بیشتری شود و روستاییان شاهد پیشرفت و بهبود زندگی در روستا باشند./



پایان پیام

  • کد خبر : 365369
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار