خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/08/13 - 11:26
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
عنابستانی:

پست برق شهرک صنعتی سبزوار، 70درصد پیشرفت فیزیکی داشته است

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن در مجلس شورای با بیان اینکه اقدامات تقویتی برای حل مشکلات فعلی برق روداب صورت گرفته، گفت: پست برق شهرک صنعتی سبزوار، خرید تجهیزات و نصب ترانس اصلی انجام شده و در حدود 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

علی اصغر عنابستانی نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با تاکید بر اینکه برق رسانی به غرب خراسان تقویت می‌شود، گفت: طی جلسه‌ای که با مدیر عامل شرکت برق منطقه ای خراسان، برگزار شد موضوعات و مسائل گوناگونی از جمله پست برق شهرک صنعتی سبزوار، پست روداب، پست برق نهضت ملی مسکن و پست شهرک صنعتی جغتای مورد رسیدگی قرار گرفت.



نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پست برق شهرک صنعتی سبزوار، خرید تجهیزات و نصب ترانس اصلی انجام شده و در حدود 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که برای ادامه پروژه، شرکت برق منطقه ای مشکل مالی مطرح است و طی تماس تلفنی صورت گرفته با مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی مقرر شد این شرکت سهم خود را بپردازد. به این ترتیب پست برق سبزوار در ۲۲ بهمن سال جاری افتتاح و به شبکه متصل می گردد.



عنابستانی با بیان اینکه اقدامات تقویتی برای حل مشکلات فعلی برق روداب در دستور رسیدگی قرار گرفت، اظهار داشت: در خصوص موضوع پست روداب مقرر شد که اقدامات لازم برای اخذ، مجوزات پست انجام و از ابتدای سال آینده، پست تقویتی روداب اجرا و تا پیک مصرف برق در سال آینده افتتاح شود.



عضو مجمع نمایندگان استان خراسان در مجلس یازدهم ادامه داد:به دلیل کمبود برق در منطقه توحید شهر و ایجاد مشکل برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، مقرر شد یک پست تقویتی مخصوص طرح نهضت ملی مسکن، نصب و راه اندازی شود و تجهیزات نیز خریداری شده است که با هماهنگی‌های صورت گرفته جلسه‌ای متشکل از اداره راه و شهرسازی،سازمان برنامه بودجه و شرکت برق منطقه ای استان، جهت عقد تفاهم نامه سه جانبه برای تامین مالی این پروژه برگزار شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 370900
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار