خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/19 - 15:17
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
عزیزی:

پروژه گازرسانی به روستاهای قره‌چمن پاییز به اتمام می‌رسد/ضرورت تسریع در روند احداث خط لوله انتقال فرآورده‌های نفتی در شیراز

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس، ضمن اعلام این خبر که پروژه گازرسانی به روستاهای قره‌چمن پاییز سال جاری به اتمام می‌رسد بر ضرورت احداث خط لوله انتقال فرآورده‌های نفتی در شیراز به منظور تامین امنیت و جلوگیری از بروز حوادث جاده‌ای در جنوب کشور تاکید کرد.

ابراهیم عزیزی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اعلام خبری مبنی بر اینکه پاییز امسال پروژه گازرسانی به روستاهای قره‌چمن به اتمام میرسد در تشریح جزییات آن، گفت: به دنبال پیگیری‌های مستمر و هماهنگی‌های صورت گرفته در نهایت مسئولان شرکت ملی گاز ایران قول دادند تا پاییز سال جاری گازرسانی به تمام روستاهای منطقه سردسیر قره چمن به اتمام برسد.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: البته این مهم باید زودتر محقق می‌شد و مردم این منطقه از نعمت گاز بهره‌مند شده و زیرساخت‌های لازم برای این بخش تامین می‌شد.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از مسائل مهمی که در استان فارس دنبال می‌کنیم احداث خط لوله انتقال فرآورده‌های نفتی است چراکه متاسفانه روزانه قریب به 7 میلیارد تومان و سالانه بالغ بر 2 هزار میلیارد تومان برای حمل و نقل جاده‌ای به منظور انتقال فرآورده‌های نفتی می‌پردازیم.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، یادآور شد: احداث خط لوله انتقال فرآورده‌های نفتی هم در برنامه هفتم توسعه آمده است و در زمره تکالیف وزارت نفت قرار دارد کما اینکه از زمان فعالیت آقای زنگنه سپس آقای اوجی به عنوان وزیر نفت با تامین اعتبارات لازم برای اجرای این بند قانونی موافقت شده بود.  

عضو مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: هم‌اکنون باید تلاش شود که هر چه سریعتر این خط انتقال به عنوان پیشران تامین‌کننده امنیت و جلوگیری از بروز حوادث جاده‌ای در جنوب کشور احداث شود بنابراین لازم است وزیر نفت تحقق این مهم را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهد./

پایان پیام

  • کد خبر : 383113
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار