خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/02/29 - 14:26
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
عباسی در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان البرز:

پروژه پساب اشتهارد تبدیل به یک معضل شده است

عضو مجمع نمایندگان استان البرز در مجلس در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان گفت: پروژه پساب اشتهارد تبدیل به یک معضل شده است و از سال ۹۳ تا ۹۸ ادامه داشته و در سال ۹۸ قرار بوده کمتر از یک سال به بهره برداری برسد اما تاکنون اتفاقی نیفتاده است.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ علیرضا عباسی  نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا و عضو مجمع نمایندگان استان البرز در مجلس شورای اسلامی در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، گفت: بر این اساس باید اراضی برای مسکن کارگری با پیوست فرهنگی در شهرستان اشتهارد و در نزدیکی شهرک صنعتی جانمایی شود.



وی افزود: برخی دستگاه ها برای تحقق شعار سال، تکلیفی تعریف نکرده اند پس بودن و نبودن شعار سال چه تفاوتی دارد؟



این نماینده مجلس در دوره یازدهم با تاکید بر اینکه یک مجموعه باید متولی برش استانی شعار سال شود، بیان کرد: براین اساس ستاد رشد و توسعه در راس کار و قرارگاه ها پروژه پساب اشتهارد تبدیل به یک معضل شده است و از سال ۹۳ تا ۹۸ ادامه داشته و در سال ۹۸ قرار بوده کمتر از یک سال به بهره برداری برسد اما تاکنون اتفاقی نیفتاده است.ذیل این ستاد می توانند جهت تحقق شعار سال فعالیت داشته باشند.



نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس خطاب به استاندار البرز در خصوص مشکل آب شهرستان اشتهارد گفت:



وی با تاکید بر اینکه پساب حاصل در شهرک صنعتی غیر از فضای سبز قابل استفاده نیست تصریح کرد: بنابراین مجوز بارگذاری صنعت براساس پساب اقدام صحیحی نیست و این امر غیرواقعی تلقی می شود.



عباسی خاطرنشان کرد: از طرفی هم وقتی کشاورزان می توانند از این پساب در زمینه کشت پنبه استفاده کنند، چرا انجام نمی شود و بلاتکلیف هستند.



نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا  در مجلس خطاب به استاندار البرز اظهار کرد: در حوزه کرج به ماهدشت چهار میلیون از ۲۰ میلیون مترمکعب پساب به صنعت اختصاص پیدا کرده است، در حالی که شرکت شهرک های صنعتی هیچ برنامه ای برای استفاده از این چهار میلیون مترمکعب پساب ندارند./



پایان پیام



 

  • کد خبر : 361849
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار