خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/07/03 - 15:20
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
جمیری:

پروژه های مصوب سفر دوم رئیس جمهور به موقع به بهره برداری برسد

نماینده مردم بوشهر در مجلس گفت: اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در حوزه‌های مختلف و بویژه در سفر دوم ریاست محترم جمهوری به استان، پروژه‌های ارزشمندی را عملیاتی کرده که انتظار می‌رود این پروژه‌ها در موعد مقرر به بهره برداری برسند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، عبدالکریم جمیری در نشست با مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در حوزه‌های مختلف و بویژه در سفر دوم ریاست جمهوری به استان، پروژه‌های ارزشمندی را عملیاتی کرده که انتظار می‌رود این پروژه‌ها در موعد مقرر به بهره برداری برسند.



نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: امید است در بنادر شمالی استان بوشهر نیز با پیگیری‌های خوب صورت گرفته، مطالبات این مناطق به بهترین نحو ممکن و متناسب با خواسته‌های مردم به ثمر بنشیند.



وی ادامه داد: به فراخور اقدام‌های صورت گرفته از سوی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر این آمادگی وجود دارد تا پیگیری و حمایت‌های لازم برای پیشبرد پروژه‌های زیرساختی بنادر استان و بویژه بنادر شمال استان انجام شود.



جمیری افزود: انگیزه و تعهد تیم مدیریتی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بسیار شایسته و ارزشمند است که به سهم خود قدردان تلاش‌های صورت گرفته برای خدمت رسانی مطلوب به بندر نشینان هم استانی هستم./



پایان پیام

  • کد خبر : 368759
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار