خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/08 - 13:32
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
محمدصالحی:

پروژه احداث درمانگاه تخصصی چادگان به مرحله بهره‌برداری رسیده است/پیگیری برای توسعه بیمارستان شهید رجایی داران

نماینده مردم فریدن و چادگان، فریدونشهر، بویین میان‌دشت در مجلس، در تشریح اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان این منطقه از احداث درمانگاه تخصصی چادگان، تکمیل اورژانس شهرستان‌های داران و دامنه و پیگیری برای توسعه بیمارستان شهید رجایی داران یاد کرد.

حسین محمدصالحی دارانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت‌ و درمان حوزه انتخابیه خود، گفت: در چند سال گذشته اقدامات خوبی در حوزه بهداشت و درمان چهار شهرستان حوزه انتخابیه انجام شد و تلاش کردیم در جهت تامین رفاه مردم مشکلات این بخش را پیگیری و حل کنیم.

نماینده مردم فریدن و چادگان، فریدونشهر، بویین میان‌دشت در مجلس شورای اسلامی، در بیان برخی پروژه‌های اجرا شده در حوزه بهداشت و درمان این منطقه، تصریح کرد: پروژه احداث درمانگاه تخصصی چادگان پیگیری و اجرا شد و به مرحله بهره‌برداری رسیده است، همچنین اورژانس داران تکمیل شده و آماده بهره‌برداری است و اورژانس دامنه هم در حال تکمیل بوده و به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: ما طی نامه‌ای از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درخواست کردیم تا تجهیزات مورد نیاز این مراکز درمانی را نیز تامین کند تا بتوانیم با افتتاح آنها، بخشی از مشکلات اضطراری مردم این منطقه در حوزه سلامت را رفع کنیم.

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: ما همچنان پیگیر تامین یک دستگاه ام آر آی برای فریدن و توسعه بیمارستان شهید رجایی داران هستیم، ضمن اینکه بهسازی ساختمان بانک خون این منطقه از دیگر موضوعاتی بود که به طور جدی پیگیری کردیم چراکه از نیازهای اولیه این منطقه است که امیدواریم زودتر به نتیجه برسد./

پایان پیام

  • کد خبر : 377686
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار