خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/18 - 15:06
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
ویس کرمی:

پروژه احداث بیمارستان نیایش خرم‌آباد بعد از 2 سال تعطیلی راه‌اندازی شد/ضرورت تزریق اعتبارات بیشتر برای تسریع روند اجرای این پروژه

نماینده مردم شریف خرم‌آباد و چگنی در مجلس، با بیان اینکه به دنبال پیگیری‌هایی که در جهت بهبود وضعیت حوزه سلامت این منطقه انجام دادیم پروژه احداث بیمارستان نیایش بعد از 2 سال تعطیلی راه‌اندازی شد بر ضرورت تزریق اعتبارات بیشتر برای تسریع روند اجرای این پروژه تاکید کرد.

مهرداد ویس کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح برخی مشکلات حوزه بهداشت و درمان حوزه انتخابیه خود، گفت: به دنبال پیگیری‌هایی که در جهت بهبود وضعیت حوزه بهداشت و درمان این منطقه انجام دادیم پروژه احداث بیمارستان نیایش بعد از 2 سال تعطیلی راه‌اندازی شد.

نماینده مردم شریف خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: این پروژه تاکنون حدود 65 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و باید اعتبارات بیشتری با سرعت بالاتری به این پروژه تزریق شود تا این بیمارستان 580 تختخوابی در همین دوره از دولت افتتاح شود.

وی یادآور شد: یکی از مشکلات اصلی استان که مردم نیز نسبت به آن گلایه جدی دارند، عدم اجرای بسیاری از مصوبات سفر ریاست جمهوری است که هنوز روی زمین مانده است و رییس جمهور محترم برای بار دوم به این استان سفر نکرده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تصریح کرد: امیدواریم اگر قرار است رییس جمهور بار دیگر به این استان سفر کند همراه با به نتیجه رسیدن مصوبات سفر اول باشد و تنها یک سفر انتخاباتی همراه با وعده‌های نامعلوم نباشد.

عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: بنده گزارش مکتوب از عملکرد دوران نمایندگی خود تهیه کرده‌ام و دقیقا نوع و میزان پیشرفت امور حوزه انتخابیه در آن مشخص شده که می‌تواند راهنمای خوبی برای استاندار و نمایندگان آینده باشد./

پایان پیام

  • کد خبر : 378112
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار