خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/31 - 14:51
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
حسینی:

وضعیت بهداشت و درمان مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه‌تپه باید ارتقا یابد

نماینده مردم مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه‌تپه در مجلس گفت: متاسفانه مراکز درمانی حوزه انتخابیه ام از لحاظ تجهیزات وضعیت مناسبی ندارند و حداقل های تجهیزات پزشکی را هم دارا نیستند که باعث می شود مردم به معالجه به مراکز درمانی شهرستان های دیگر مراجعه کنند.

سید نجیب حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به وضعیت نامطلوب مراکز بهداشتی و درمانی حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: شاخص بهداشتی و درمانی شهرستان های مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه‌تپه مطلوب نیست.

وی افزود: متاسفانه مراکز درمانی حوزه انتخابیه ام از لحاظ تجهیزات وضعیت مناسبی ندارند و حداقل های تجهیزات پزشکی را هم دارا نیستند که باعث می شود مردم به معالجه به مراکز درمانی شهرستان های دیگر مراجعه کنند.

نماینده مردم مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه‌تپه در مجلس بیان کرد: همچنین کمبود پزشک متخصص هم در بیمارستان های حوزه انتخابیه مشهود است و وزارت بهداشت باید در این زمینه جدیت به خرج دهد تا این مشکل برطرف شود.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: عملیات ساخت بیمارستان گالیکش در دولت سیزدهم شروع شد و پیشرفت فیزیکی خوبی هم داشته است و براساس قول هایی که داده شد مقرر گردید تا اواخر امسال این بیمارستان به بهره برداری برسد که امیدواریم اینچنین شود.

حسینی عنوان کرد: سرانه تخت بیمارستانی در شهرستان های ما بسیار پایین است که باید افزایش پیدا کند همچنین اورژانس های ما نیز به لحاظ تجهیزات مطلوب نیستند و آمبولانس ها هم از رده خارج شدند و هیچ گونه امکانات آمبولانسی در آنها وجود ندارد. بنابراین این انتظار از دولت و وزارت بهداشت می رود که مشکلات بهداشت و درمان حوزه انتخابیه را برطرف کند تا رضایتمندی مردم را در پی داشته باشد./

پایان پیام 

  • کد خبر : 382743
کلمات کلیدی
حمیدرضا اسکندری
خبرنگار

حمیدرضا اسکندری

آخرین اخبار